sobota, 4 lutego 2012

. (kropka)

„To już jest koniec, nie ma już nic, jesteśmy wolni, możemy iść”, śpiewał kiedyś pewien lekarz z muzycznym zacięciem w piosence, której z lubością wysłuchiwało się na okoliczność zamknięcia knajpy, i właśnie tę wesolutką piosnkę przyszło nam tutaj zanucić, i pomachać ręką na dobranoc, na do widzenia. W pierwszych słowach ponad rok temu pisałem tutaj, że porzucę te niedochodowe zajęcie w momencie, gdy zmieni się ono w prezentację moich słusznych poglądów na wszystko, w jakiejkolwiek, choćby i zakamuflowanej formie.

I oto ten moment właśnie nadchodzi. Leszek Kołakowski powiedziałby… ech, mniejsza o to, co by on powiedział, wystarczy tego wszystkiego, zwyczajnie. Państwo mogą oczywiście wypowiedzieć się w komentarzach poniżej, jak bardzo jest Wam przykro (albo i nie). Mi na ten przykład w ogóle nie jest. Pisał przecież poeta:

(…) „To olbrzymie zwierzę, które wchodzi w takich
momentach rycząc: ZAMYKAMY!
KONIEC! KONIEC! być może jest podłe
i godne nienawiści, ale przecież kiedyś,
gdy będziemy zmęczeni zachodami - wschodami,
lewą i prawą ręką, kocham cię - nie kocham,
będziemy je przyzywać - i gdy wreszcie przyjdzie
- przyjmiemy je z wdzięcznością.”

(Marcin Świetlicki, Pora śmierci choinek)

Kropka na koniec jest wystarczająca.

17 komentarze:

na-plus pisze...

Szkoda, szkoda, bo były okresy, że zaczynałes się już nieźle rozkręcać. Wiedz, że zawsze dobrze się czytało! Pozdro!

Anonimowy pisze...

No pewnie że szkoda

osiemlatzike pisze...

Naprawde wielka szkoda. Ja sam czekałem na artukuły z wielka niecierpliwością. Tego bloga tego czytało mi się naprawdę dobrze i musze przyznac, że zazdroszczę autorowi lekkości pióra.
PS.
Oczywiście wierzę, iż jest to jakaś prowokacja bądź tez preludium do następnego wpisu...

Sebastian Cezary pisze...

Bywałem tu od niedawna, ale każdy wpis czytałem, miłego leniuchowania od pisania :)

Anonimowy pisze...

Jednak nie blefowałeś

jaca pisze...

bieżąca sytuacja na wig20.
http://www.bankfotek.pl/view/1192195
http://www.bankfotek.pl/view/1192196
www.galeriazyskow.pl

paglo pisze...

świetny blog! szkoda, że dopiero teraz na niego trafiłem, i że to już koniec...
nie tracę jednak nadziei na "ciąg dalszy" i serdecznie pozdrawiam! :)

KEPO pisze...

Szkoda...

enaczej pisze...

kurcze do dziś czekałem, że zmienisz zdanie. Jednak chyba już postanowione, więc subskrypcja z czytnika leci. Powodzenia gdzieś tam

Anonimowy pisze...

Szkoda szkoda. Ciekawego masz bloga. Nie ma sie co poddawać. Ja też mam stronę kalkulator kredytowy samochodowy. Na początku też cienko szło, ale z czasem się rozkręciło. Nie poddawaj się! :)

click here pisze...

Good post. Keep it up.

Autor pisze...

Konkretna osoba - to mozesz być Ty

Sprawdź

http://www.benefiter.pl/landing/biznes-dla-ciebie/

www.kredytowaaleja.pl pisze...

Wszystko co najlepsze się kiedyś kończy.:)

Anonimowy pisze...

No i co, pisz

energy2000 pisze...

Wielka szkoda. Naprawdę ciekawy blog

morela pisze...

Dopiero trafiłam na ten blog i od razu widzę że koniec pisania. Szkoda

Paweł pisze...

Szkoda.

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...